» مطالب » تکنولوژی » موبایل » ۳ میلیارد دستگاه به پردازنده اسنپدراگون مجهزند
۳ میلیارد دستگاه به پردازنده اسنپدراگون مجهزند
موبایل

۳ میلیارد دستگاه به پردازنده اسنپدراگون مجهزند

آبان 4, 1402 9

۳ میلیارد دستگاه به پردازنده اسنپدراگون مجهزند

رکورد جدید پردازنده‌های اسنپدراگون که موجب شده است هم‌اکنون روی بیش‌ از سه میلیارد دستگاه در سراسر دنیا حضور داشته باشند.

در بازار پردازنده‌های موبایل رقابت در حال افزایش است و شرکت‌هایی مانند سامسونگ، کوالکام و مدیاتک در تلاش هستند تا تراشه‌های خود را در دستگاه‌های بیشتری قرار دهند و انتخاب اول کاربران شوند.

پردازنده‌های سری اسنپدراگون کوالکام از پرکاربردترین‌ها هستند و در انواع گوشی، از مدل‌های پایه و میان‌رده تا پرچم‌دارها، حضور دارند.

کوالکام مدعی است که بیش از سه میلیارد دستگاه در حال حاضر از تراشه‌های اسنپدراگون استفاده می‌کنند. این شرکت سابقه‌ی درخشانی در معرفی تراشه‌های جدید با عملکرد بهبودیافته، بازدهی انرژی بالا و ویژگی‌های برجسته دارد.

پردازنده‌‌های اسنپدراگون در اکثر گوشی‌های هوشمند محبوب جهان از جمله گوشی سامسونگ گلکسی اس، گوشی وان‌ پلاس، گوشی شیائومی و محصولات پرچم‌دار دیگری از برندهای چینی مانند گوشی‌ هواوی، گوشی اوپو و گوشی ویوو استفاده می‌شوند. امسال همه‌ی گوشی‌های گلکسی S23، گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵، تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 را در قلب خود داشتند.

تراشه‌های اسنپدراگون علاوه‌بر گوشی هوشمند، در انواع دستگاههای دیگر از جمله تبلت‌، لپ تاپ‌، ساعت هوشمند، خودرو، هدست واقعیت مجازی و گجت‌های پوشیدنی نیز استفاده می‌شوند. به عنوان مثال، پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در تبلت سامسونگ گلکسی تب S9 اولترا استفاده می‌شود Wear 5100 نیز تراشه‌ی محبوب ساعت‌های هوشمند مانند پیکسل واچ ۲ گوگل است.

کوالکام با تأمین بیش از سه میلیارد پردازنده برای دستگاه‌های مختلف، هنوز در سهم بازار از مدیاتک عقب‌تر است. اگرچه قیمت CPU یکی از عوامل تعیین‌کننده در انتخاب تولیدکنندگان است، پردازنده‌های مدیاتک بیشتر در محصولات اقتصادی و میان‌رده استفاده می‌شوند، در صورتی که تراشه‌های کوالکام سهم عمده‌ای در محصولات پرچم‌دار دارند.

۳ میلیارد دستگاه به پردازنده اسنپدراگون مجهزند

تزریق چربی به اندام تناسلی-کلینیک بین المللی آراد
قدرت جنسی و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید-کلینیک پوست، مو و زیبایی آراد-شماره تماس:0913032329

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

ashkan300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×