» مطالب » تکنولوژی » نمایشگر این گوشی هوش از سر گیمرها می‌پراند!
نمایشگر این گوشی هوش از سر گیمرها می‌پراند!
تکنولوژی - موبایل

نمایشگر این گوشی هوش از سر گیمرها می‌پراند!

آبان 18, 1402 8

نمایشگر این گوشی هوش از سر گیمرها می‌پراند!

گوشی‌های پرچم‌دار جدید آیکو با نمایشگر سریع و باکیفیت، مخصوص گیمرها هستند.
برند چینی آیکو گوشی‌ ها‌ی هیجان‌انگیزی در قالب خانواده‌ی iQOO 12 دارد که قرار است به‌زودی رونمایی می شوند. این مجموعه‌ی جدید از ارائه عملکرد پیشرفته و قابلیت‌های پیش‌گام در بخش نمایشگر نیز نوید می‌دهد.
همچنین یکو رسماً اعلام کرده است که گوشی آیکو ۱۲ به نمایشگر ۱۴۴ هرتزی 1.5K از نوع LTPO مجهز می باشد که برای بازی‌های ژانر ورزش‌‌ها‌ی الکترونیکی طراحی شده است. حداکثر روشنایی این صفحه‌نمایش ۳۰۰۰ نیتی است که دید را در محیط‌های پرنور تضمین می‌کند.
به‌گفته گیزموچاینا، برادر بزرگ‌تر گوشی جدید آیکو، یعنی IQOO 12 Pro، با برداشتن یک قدم جلو‌تر، اولین صفحه‌نمایش 2K E7 که مجهز به نرخ نوسازی ۱۴۴ است را به صنعت موبایل معرفی می‌کند. این صفحه‌نمایش پروضوح، روشنایی درخورتوجه، نرخ نوسازی زیاد و تأخیر کم دارد.
سری iQOO 12 از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳، پرچم‌دار کوالکام، بهره می‌برد که بر‌اساس فرایند ۴ نانومتری TSMC ساخته شده است. این پردازنده یک هسته‌ی Cortex-X4 با فرکانس چشمگیر و به‌همراه هسته‌های کم‌مصرف و گرافیک Adreno 750 دارد. پردازنده‌ی گرافیکی هسته‌های پرتعدادتر و عملکرد قوی‌تر دارد و انرژی کمتر مصرف می‌کند.

همچنین، iQOO درباره‌ی دوربین مدل استاندارد و Pro این سری صحبت و قابلیت‌های دوربین آن‌ها را مشخص کرده است. پرچم‌دارهای جدید آیکو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارند.

انتظار می‌رود سری آیکو ۱۲ با فناوری صوتی پیشرفته، سیستم اتلاف حرارت پیچیده، Origin OS 4 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ و گواهی IP68 برای مقاومت در‌برابر آب و گردو‌غبار، در‌دسترس قرار بگیرند.

گوشی آیکو ۱۲ به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ۱۲ گیگابایت رم مجهز است. همچنین، این دستگاه در بازارهای بین‌المللی همراه با FuntouchOS 14 بر‌پایه‌ی اندروید ۱۴عرضه می شود..

آیکو ۱۲ و آیکو ۱۲ پرو در رنگ‌های سیاه و سفید با پنل‌های پشت شیشه‌ای و نسخه‌ای قرمزرنگ با پنل پشتی چرمی در‌دسترس خواهند بود.

نمایشگر این گوشی هوش از سر گیمرها می‌پراند!

زاویه سازی صورت
صورتی خوش فرم و جذاب داشته باشید-کلینیک پوست، مو و زیبایی الهیه-شماره تماس:09120043630

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

ashkan300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×