» مطالب » تکنولوژی » موبایل » شیائومی ۱۴ حالا قدرتمندترین گوشی دنیا است!
شیائومی ۱۴ حالا قدرتمندترین
موبایل

شیائومی ۱۴ حالا قدرتمندترین گوشی دنیا است!

آبان 15, 1402 6

شیائومی ۱۴ حالا قدرتمندترین گوشی دنیا است!

براساس تحقیقات بنچمارک آنتوتو در ماه اکتبر، شیائومی ۱۴ قدرتمندترین گوشی هوشمند جهان محسوب می شود.

قطعاً گوشی‌های هوشمند در مسیر تکامل قرار دارند و از ویژگی های مهم مدل های پرچم دار، عملکرد بسیار عالی آن ها می باشد که باعث جلب توجه بسیاری از خریداران می‌شود.

جدیدترین نتایج عملکرد گوشی‌های هوشمند را، بنچمارک معروف آنتوتو برای ماه اکتبر ۲۰۲۳ منتشر کرده است که اطلاعات بسیار جالبی در آن وجود دارد. در این فهرست، قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند جهان را مطابق با امتیاز کسب‌شده در آنتوتو مشاهده می‌کنیم و نکته‌ی جالب اینکه گوشی آیفون و گوشی سامسونگ در این فهرست دیده نمی‌شوند.

طبق امتیازات آنتوتو تا ماه اکتبر ۲۰۲۳، شیائومی ۱۴ با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قدرتمندترین گوشی هوشمند جهان به شمار می آید و امتیاز ۱,۹۹۷,۴۲۷ را کسب کند. جالب اینکه قیمت این گوشی در کانفیگ پایه‌ ۵۴۶ دلار است که درمقایسه‌با قیمت پرچم‌داران دیگر مناسب به‌نظر می‌رسد.

جایگاه دوم قدرتمندترین گوشی هوشمند جهان براساس بنچمارک آنتوتو به شیائومی ۱۴ پرو می‌رسد. گوشی شیائومی دارای پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 3 و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بمی باشد و موفق شده است امتیاز ۱,۹۸۵,۰۱۴ را به دست آورد.

جایگاه سوم فهرست آنتوتو را وان‌پلاس Ace 2 پرو زا کسب کرده است. گوشی وان پلاس به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 و ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز و امتیاز ۱,۶۶۳,۵۰۷ را به دست آورده است.

از دید آنتوتو، چهارمین گوشی قدرتمند جهان  iQOO 11S است. این دستگاه از پردازنده‌ Snapdragon 8 Gen 2 و ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. امتیاز گوشی iQOO در بنچمارک مذکور به ۱,۶۵۰,۸۴۲ رسیده است.

جایگاه پنجم قدرتمندترین گوشی‌های جهان طبق فهرست آنتوتو به iQOO 11 پرو می‌رسد. این محصول نیز از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 1 و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌کند و امتیاز ۱,۶۳۳,۱۶۹ را کسب کرده است.

شیائومی ۱۴ حالا قدرتمندترین گوشی دنیا است!

لیفت ابرو و شقیقه با نخ
در عرض بیست دقیقه از شر چشمانی پف کرده خلاص شوید-کلینیک پوست، مو و زیبایی الهیه-شماره تماس:09120043630

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

ashkan300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×