» مطالب » تکنولوژی » موبایل » گوگل دست از مسخره‌ کردن آیفون برنمی‌دارد
گوگل دست از مسخره‌ کردن آیفون برنمی‌دارد
موبایل

گوگل دست از مسخره‌ کردن آیفون برنمی‌دارد

مهر 17, 1402 11

گوگل دست از مسخره‌ کردن آیفون برنمی‌دارد

گوگل در قسمت جدید پویش تبلیغاتی BestPhonesForever# به مسخره کردن آیفون توسط پیکسل ۸ پرو پرداخته است.

هفته‌ی گذشته گوگل دو گوشی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو را رونمایی کرد. رقیب مستقیم خانواده‌ی آیفون ۱۵، پیکسل‌های جدید می باشند و ممکن است حتی جایگاه اپل را در بازار آمریکا به خطر بیندازند.

از مدت‌ها پیش، گوگل پویش تبلیغاتی جالبی به نام BestPhonesForever# را شروع کرده است. پویش تبلیغاتی شامل ویدیوهایی می‌شود که ویژگی‌های برتر پیکسل را در معرض توجه قرار می‌دهند و آیفون را به تمسخر  میگیرد.

ویدئوی تبلیغاتی جدید گوگل، در کانال یوتیوب Made by Google منتشر شده است و در این ویدیو شاهد طعنه‌زدن گوگل به اپل و آیفون هستیم.

در ویدئویی که توسط گوگل منتشر شد، آیفون کارگردانی ویدئوی تبلیغاتی برای معرفی پیکسل ۸ پرو را بر عهده دارد. پیکسل قصد دارد قابلیت‌های هوش مصنوعی خود را به رخ بکشد، ولی آیفون پیکسل ۸ پرو را از این نوع تبلیغ منصرف می‌کند و معتقد است که مردم به‌دنبال قابلیت گوشی‌های هوشمند نیستند و بیشتر به ظاهر آن‌ها توجه می‌کنند.

گوگل در ویدئوی جدید، تیزرهای تبلیغاتی اپل را مسخره میکند و اعتقاد دارد آیفون هیچ قابلیتی برای تبلیغ‌ ندارد و به‌همین‌ خاطر ویدئوهای تبلیغاتی بی‌محتوایی را می‌سازد. بعد از اتمام دیالوگ‌های آیفون و پیکسل،  فیلم‌برداری هم تمام می‌شود و معرفی پیکسل ۸ پرو با ویدئوی تبلیغاتی مشابه با آیفون‌ها انجام می‌شود.

ویدئوهای تبلیغاتی BestPhonesForever# گوگل در مدت زمان کمی پخش می‌شود و مخاطب‌های زیادی را به‌دست می آورد که شامل طرفداران گوشی‌های پیکسل و آیفون می‌شود.

گوگل دست از مسخره‌ کردن آیفون برنمی‌دارد

بلفاروپلاستی-کلینیک بین المللی الهیه
در عرض 20 دقیقه زیبایی چشمان خود را دوچندان کنید-کلینیک پوست، مو و زیبایی الهیه-شماره تماس:09120043630

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

ashkan300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×