» مطالب » تکنولوژی » موبایل » نسخه ارزان گلکسی زد فلیپ
نسخه ارزان گلکسی زد فلیپ در راه است؟
موبایل

نسخه ارزان گلکسی زد فلیپ

مهر 30, 1402 9

نسخه ارزان گلکسی زد فلیپ در راه است؟

طبق شایعات، سامسونگ قرار است برای افزایش فروش گوشی‌های تاشدنی خود، نسخه‌ی ازران‌تر گلکسی زد فلیپ را به بازار عرضه کند.

در خارج از چین، هواوی جایگاهی ندارد ولی در داخل، بازار بسیار پررونقی را برای خود می‌بیند و در حال جنگیدن با اپل برای کسب مقام برتر است. سامسونگ در مقابل هواوی و گوشی آیفون،‌ جایگاه پررنگی در چین ندارد، به همین دلیل دو شرکت هواوی و سامسونگ معمولاً در بازار چین شاخ‌به‌شاخ نمی‌شوند.

حساب توییتری Tech_Reve هواوی مدعی شد که می‌خواهد گوشی تاشدنی جدیدی مشابه با Pocket S عرضه کند، با این تفاوت که این گوشی ارزان‌تر خواهد بود. هواوی ممکن است گوشی تاشدنی ارزان جدیدش را با نام احتمالی Pocket P در سال ۲۰۲۴ عرضه کند. احتمالاً قیمت این گوشی چیزی در حدود ۷۳۵ دلار یا

احتمال می‌رود که سامسونگ هم در آینده برنامه مشابهی برای سری گوشی‌های تاشدنی خود نیز داشته باشد. با توجه به اینکه هواوی در حال برنامه‌ریزی برای توسعه گوشی تاشدنی مقرون‌به‌صرفه‌تر است، به نظر می‌رسد سامسونگ هم به فکر پیاده کردن این حرکت است.

در حال حاضر هیچ مشخصات فاش‌شده‌ای از گوشی ارزان جدید سامسونگ وجود ندارد، ولی ایده‌ی ساخت چنین دستگاهی کاملاً جدید نیست. افزون‌بر‌این با توجه به برنامه‌ریزی سامسونگ برای فروش ۲۰ میلیون گوشی تاشو در سال ۲۰۲۴، می‌توان پیش‌بینی کرد که این شرکت به احتمال زیاد بخواهد سری گوشی‌های تاشو خود را با اضافه کردن مدل ارزان‌تر افزایش دهد.

مدتی پیش سامسونگ سری FE خود را با عرضه‌ی Galaxy S23 FE، دو تبلت جدید Fan Edition و اولین هدفون بی‌سیم با برند FE گسترش داد. اضافه کردن گوشی تاشدنی ارزان‌تر Flip به سری FE مطمئناً این خانواده از محصولات را جالب‌تر می‌کند. در آینده مشخص خواهد شد که آیا این دستگاه تاشوی ارزان‌تر، بخشی از خانواده رو‌به‌رشد Fan Edition خواهد بود یا خیر.

نسخه ارزان گلکسی زد فلیپ

لیفت ابرو و شقیقه بانخ
در عرض بیست دقیقه چشم و ابرویی زیبا داشته باشید-کلینیک پوست، مو و زیبایی آراد-شماره تماس:09130323292

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

ashkan300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×