» مطالب » تکنولوژی » موبایل » موتورولا اج ۲۰۲۳
موتورولا اج ۲۰۲۳
موبایل

موتورولا اج ۲۰۲۳

مهر 20, 1402 6

موتورولا اج ۲۰۲۳ با نمایشگر خمیده ۱۴۴ هرتز و تراشه Dimensity 7030 از راه رسید

گوشی موتورولا اج ۲۰۲۳ نسخه‌ی جهانی موتورولا اج است که با تراشه‌ی Dimensity 7030 و گواهی IP68 عرضه می‌شود.

موتورولا توانسته گوشی‌های هوشمند باکیفیتی تولید کند و مخصوصاً محصولات اقتصادی این برند امکانات جذابی را ارائه می‌دهند. قبل از این، چند مدل از گوشی‌های سری Moto به‌دلیل عملکرد مناسب دوربین و قیمت مقرون‌به‌صرفه با استقبال چشمگیری مواجه شده‌اند. همچنین این شرکت امیدوار است با موتورولا اج ۲۰۲۳ باعث جلب توجه خریداران شود، محصولی که دارای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و گواهی IP68 و شارژ سریع ۶۸ وات می باشد.

در ایالات‌ متحده، موتورولا اج ۲۰۲۳ ترکیبی از اج ۴۰ و اج ۴۰ نئو است. این محصول از طراحی زیبا با قاب پشتی از جنس چرم گیاهی و فریم آلومینیومی بهره می‌برد و فقط ۱۶۸ گرم وزن دارد. از قابلیت‌های دیگر این دستگاه می‌توان به مقاومت در‌برابر آب و گردوغبار اشاره کرد.

در بخش جلویی موتورولا اج ۲۰۲۳، شاهد نمایشگر منحنی ۶٫۶ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و وضوح Full HD پلاس و روشنایی ۱۲۰۰ هستیم که از رنگ‌های ۱۰ بیتی نیز پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده‌ی موتورولا اج ۲۰۲۳ پردازنده Dimensity 7030 مدیاتک است که درکنار آن ۸ گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع UFS 2.2 قرار دارد. از امکانات دیگر این دستگاه می‌توان به باتری ۴۴۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی، سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۳ با رابط‌کاربری My UX، شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و پشتیبانی از دو سیم‌کارت (فیزیکی و eSIM) اشاره کرد.

به‌نوشته‌ی Androidauthority، سیستم دوربین پشتی موتورلا اج ۲۰۲۳ شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه‌‌ی دید ۱۲۰ درجه و پشتیبانی از عکس‌های ماکرو می‌شود. در بخش جلویی دستگاه نیز، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار داده شده است که از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند.

موتورولا اج ۲۰۲۳ از امروز با قیمت ۶۰۰ دلار در رنگ مشکی وارد بازار ایالات‌ متحده شده است. علاقه‌مندان می‌توانند این محصول را از آمازون و BestBuy و فروشگاه رسمی موتورولا نیز تهیه کنید. قیمت گوشی موتورولا برای امروز و فردا با ۱۰۰ دلار تخفیف تعیین شده است.

موتورولا اج ۲۰۲۳ با نمایشگر خمیده ۱۴۴ هرتز

تزریق چربی به اندام تناسلی-کلینیک بین المللی آراد
قدرت جنسی و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید-کلینیک پوست، مو و زیبایی آراد-شماره تماس:0913032329

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

ashkan300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×