» مطالب » تکنولوژی » موبایل » مهاجرت از اندروید به ios کاربران را سردرگم می کند
مهاجرت از سیستم عامل اندروید به ios
موبایل

مهاجرت از اندروید به ios کاربران را سردرگم می کند

تیر 4, 1402 10

مهاجرت از اندروید به ios کاربران را سردرگم می کند

طبق داده‌های Green Smartphones برای کسانی که از اندروید به سیستم عامل اپل کوچ می‌کنند، کار با ios کمی سخت می‌باشد.

مهاجرت از سیستم عامل اندروید به ios

برای مهاجرت به سیستم عامل جدید گوشی هوشمند، باید روش عملکرد آن را یاد گرفته و در این مرحله اگر رابط کاربری بصری نباشد، بسیار خسته کننده خواهد شد.

طبق شواهد و داده‌ها، مهاجرت کاربران اندروید به ios افزایش یافته و خیلی از افرادی که برای بار اول از ios استفاده می‌کنند، در یادگیری برای کار با این سیستم عامل دچار مشکل می‌شوند.

رابط کاربری اندروید و ios متفاوت می‌باشد و طبق جستجوهایی که در گوگل انجام شده است، محیط کاربری اندروید نسسبت به سیستم عامل اپل شهودی‌تر است.

بر این اساس استفاده کردن از گوشی اندروید آسان‌تر می‌باشد و انجام دادن کارهای اساسی کاربران جدید آیفون، امکان دارد دشوار باشد.

در ایالات متحده کاربران ios، بیشتر برای تنظیم مجدد گوشی خود و کارهایی مانند مسدودسازی مخاطب با مشکل مواجه خواهند شد.

مهاجرت از اندروید به آیفون
مهاجرت از سیستم عامل اندروید به ios-سایت تازه‌های دنیای ما

طبق گزارش Green Smartphones کاربران ios نسبت به کاربران اندروید، 58 درصد بیشتر به جستجو در گوگل برای پیدا کردن دستورالعمل عملکردهای روزمره و اساسی می‌پردازند.

برای ضبط صفحه نمایش، 84 هزار کاربر آیفون از گوگل کمک می‌گیرند، ولی در هر ماه برای حل کردن مشکلات مشابه فقط 24 هزار کاربر سیستم عامل اندروید نیاز به کمک دارند.

با توجه به داده‌های Green Smartphones در حدود 61 هزار کاربر دارنده ios هر ماه در گوگل عبارت How to Factory Reset را سرچ می‌کنند، در حالی که این عدد برای کاربرانی که سیستم عامل اندروید دارند معادل 8400 می‌باشد.

علاوه بر این‌ها انجام دادن کارهایی مانند تنظیم پست صوتی، ضبط تماس تلفنی، حذف برنامه، اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی، به روزرسانی، انتقال عکس و پشتیبان‌گیری از سیستم عامل اندروید نسبت به ios راحت‌تر است.

به طور کلی هر ماه کاربران آیفون در گوگل 358 هزار جست‌و‌جو انجام می‌دهند، تا بتوانند از قابلیت‌های مسیریابی گوشی موبایل خود استفاده نمایند، ولی این عدد برای کابران اندروید 226 هزار می‌باشد.

با این حال که برای اولین بار استفاده از سیستم عامل ios کمی سخت می‌باشد، اما پس از گذشت مدتی کار با آن خیلی آسان و راحت می‌شود.

در پایان به این موضوع نیز اشاره می‌کنیم که سیستم عامل ios و اندروید، معایب و مزیت‌های خاص خود را دارند.

برای مثال سیستم عامل ios در حدود 5 تا 6 سال پشتیبانی خواهد شد.

از طرف دیگر سیستم عامل اندروید، اصلا محدود نیست و قابلیت شخصی‌سازی بیشتری را ارائه می‌دهد و بعضی از افراد سیستم مدیریت اعلان اندروید را بیشتر از سیستم مدیریت اعلان آیفون دوست دارند.

زاویه‌سازی صورت
زاویهسازی صورت در عرض 20 دقیقه-کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی الهیه-شماره تماس: 09120043630

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

ashkan300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×