» مطالب » تکنولوژی » موبایل » این دوربین پشتی آیفون ۱۶ است!
دوربین پشتی آیفون ۱۶
موبایل

این دوربین پشتی آیفون ۱۶ است!

مهر 17, 1402 2

این دوربین پشتی آیفون ۱۶ است!

یک افشاگر توانست تصویری از آیفون ۱۶ به اشتراک بگذارد تا تغییرات احتمالی دوربین پشتی را نمایش دهد.

اگر همه‌چیز مطابق با برنامه پیش برود، اپل در اواخر شهریور ۱۴۰۳ گوشی‌های نسل جدید آیفون را رونمایی می‌کند. بر اساس شایعه‌ها خانواده‌ی جدید آیفون شامل آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پلاس، آیفون ۱۶ پرو، آیفون ۱۶ پرو مکس و آیفون ۱۶ اولترا می‌شود.

اپل امسالموفق شد با پردازنده سه نانومتری و فریم تیتانیومی و درگاه USB-C مهم‌ترین تغییرات چند سال اخیر آیفون را رقم بزند. با این حال، چینش دوربین پشتی آیفون‌ها از زمان رونمایی آیفون ۱۱ پرو هیچ تغییری نکرده است.

در سری آیفون ۱۳، اپل ظاهر دوربین مدل‌های عادی را تغییر داد،ولی مدل‌های پرو هنوز از همان چینش مثلثی استفاده می‌کنند. رندری که در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، فاش شده است به بازطراحی دوربین‌های پشتی اشاره دارد.

بر اساس گفته های حساب کاربری Majin Bu  فاز دوم آزمایش آیفون ۱۶ تقریبا به پایان رسیده است ولی تغییرات کلی درمقایسه‌ با فاز اول، چندان زیاد نیستند. ظاهراً اپل تغییراتی در طراحی آیفون اعمال کرده است که این تغییرات بیشتر در جزئیات دیده می‌شوند.

هنوز مشخص نیست که اپل واقعاً قصد تغییر چینش دوربین آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس را دارد یا نه. امسال قیمت گوشی آیفون اصلاح نشد، اما احتملاً تغییر ظاهری و استفاده از پردازنده‌ی پرقدرت‌تر و در نهایت قیمت گوشی آیفون ۱۶ را نسبت‌به آیفون ۱۵ افزایش دهد.

این دوربین پشتی آیفون ۱۶ است!

تزریق چربی به اندام تناسلی-کلینیک پوست، مو و زیبایی الهیه-شماره تماس:09120043630
قدرت جنسی و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید-کلینیک پوست، مو و زیبایی الهیه-شماره تماس:09120043630

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

ashkan300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×