» مطالب » تکنولوژی » موبایل » اشتباه بزرگ اپل؟
اپل
موبایل

اشتباه بزرگ اپل؟

مهر 5, 1402 8

اشتباه بزرگ اپل؟ تیتانیوم یکی از عوامل گرمای شدید آیفون ۱۵ پرو است

به گفته یک تحلیلگر، اپل زمانی که ساختار داخلی را اصلاح نمود و از تیتانیوم در فریم آیفون ۱۵ پرو، استفاده کرد، عملکرد سیستم پخش حرارت را ضعیف نموده است.
تحلیلگر خوش‌سابقه، مینگ‌چی کوئو، در گزارشی بیان کرد که مشکل گرمای آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به لیتوگرافی سه‌نانومتری پردازنده A17 Pro ربطی ندارد و به احتمال زیاد نتیجه‌ی اصلاح سیستم دفع حرارت برای کاهش وزن گوشی‌های جدید می باشد.

مطابق با گفته‌ی مینگ‌چی کوئو، به دلیل کاهش ابعاد ناحیه‌ی پخش حرارت و استفاده از فریم تیتانیومی اثر منفی روی عملکرد آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس در‌زمینه‌ی دفع گرما گذاشته است.

اپل برای برطرف سازی مسئله ی گرما، نرم افزاری را به روزرسانی کرد، در صورتی که این شرکت قدرت تراشه را محدود نکند، قطعاً شاهد تأثیر چشمگیر نخواهیم بود. همچنین مینگ‌چی کوئو می‌گوید که اگر اپل به‌درستی به این مسئله رسیدگی نکند، احتمالاً فروش آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد.

کاربرانی که به مشکل گرمای آیفون ۱۵ پرو اشاره کرده‌اند، اظهار داشتند که گوشی برای بازگشت به دمای عادی عملکرد پردازنده را محدود می‌کند. احتمالاً گرمای آیفون ۱۵ پرو هنگام شارژ با آداپتورهای قدرتمند و استفاده‌ی سنگین بیشتردیده می‌شود. هنوز مشخص نیست که پرچم‌دار جدید اپل چگونه می‌خواهد اجرای بازی سنگینی مثل Resident Evil Village را مدیریت کند.

 از جمعه آیفون‌های نسل جدید در سراسر دنیا عرضه شده‌اند و بررسی‌ها نشان می‌دهد که این گوشی‌ها به بازار ایران نیز راه پیدا کرده‌اند. البته هنوز قیمت گوشی آیفون ۱۵ در بازار ایران بسیار زیاد است و توصیه می‌کنیم برای خرید موبایل های جدید اپل فعلاً صبر کنید.

اشتباه بزرگ اپل؟ تیتانیوم یکی از عوامل گرمای شدید آیفون ۱۵ پرو است

بلفاروپلاستی-کلینیک بین المللی الهیه
در عرض 20 دقیقه زیبایی چشمان خود را دوچندان کنید-کلینیک پوست، مو و زیبایی الهیه-شماره تماس:09120043630

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

ashkan300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×