» مطالب » تکنولوژی » گلکسی واچ با ویژگی جدیدش جانتان را نجات می‌دهد
تکنولوژی - سلامت

گلکسی واچ با ویژگی جدیدش جانتان را نجات می‌دهد

خرداد 31, 1402 14

گلکسی واچ با ویژگی جدیدش جانتان را نجات می‌دهد

گلکسی واچ سامسونگ، دارای قابلیتی می‌باشد که می‌تواند ریتم نامنظم قلب را پایش کند.

ساعت هوشمند، امروزه با امکانات پیشرفته‌ای که دارد، می‌تواند جان انسان را نجات دهد، امکاناتی مثل نظارت و بررسی مستمر بر اطلاعاتی که مربوط به سلامت انسان می‌باشد.

این دستگاه به طور مداوم می‌تواند علائم حیاتی را بررسی کند، مثل فشار خون، سطح اکسیژن خون و ضربان قلب و در زمان وقوع شرایط اضطراری سلامت، هشدارهای اولیه را ارائه می‌دهد.

این ساعت‌ها، با استفاده کردن از الگوریتم‌های پیچیده و تجزیه و تحلیل داده‌های جمع آوری شده، الگوهای غیرعادی یا بی‌نظمی‌ها را تشخیص داده و آن را فوری به اورژانس مراکز درمانی یا کاربر اطلاع می‌دهند.

تا به حال بسیاری از افرادی که از این دستگاه استفاده می‌کنند، به دلیل اطلاع رسانی به وقت این ساعت هوشمند، از خطر مرگ نجات یافته‌اند.

گلکسی واچ سامسونگ
گلکسی واچ-سایت تازه‌های دنیای ما

 

بررسی گلکسی واچ پرو

ویژگی فوق العاده‌ایی که سری جدید گلکسی واچ سامسونگ دارد، اعلان ریتم نامنظم قلب می‌باشد که به تازگی تاییدیه وزارت ایمنی غذا و داروی کره و تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را کسب کرده است.

ابتدا امکان استفاده کردن از این ویژگی، در 13 کشور کاستاریکا، آرژانتین، آذربایجان، اکوادور، جمهوری دومینیکن، گواتمالا، گرجستان، امارات، اندونزی، هنگ‌کنگ، پاناما، ایالات متحده و کره ارائه می‌شود.

در آینده این ویژگی برای کشورهای بیشتری فعال می‌شود.

با استفاده کردن از آزمایش الکتروکاردیوگرام (ECG) ویژگی اعلان ریتم نامنظم قلب (IHRN)، این امکان را به صاحبان این ساعت‌ها می‌دهد که ریتم قلب خود را به طور مرتب کنترل کرده و هشدار مربوطه را با مشاهده هر بی‌نظمی دریافت نمایند.

برای افرادی که سابقه بیماری قلبی دارند، این ویژگی بسیار مفید است.

این ویژگی اجازه می‌دهد افرادی که مشکلات قلبی و عروقی دارند، به سادگی سیستم قلب و عروق خودشان را کنترل کرده و احتمال اتفاق افتادن مشکلاتی مثل نارسایی قلب، سکته و سایر مشکلات قلبی و عروقی را کاهش دهند.

بهترین مچ بندها و ساعت‌های هوشمند در ایران

در حال حاضر نرم افزار پایش سلامت (Samsung Health)، فشار خون، سطح اکسیژن خون و دمای پوست را هم کنترل می‌کند.

این نرم افزار به صورت کلی، به کاربر یک جمع بندی کلی از وضعیت سلامتی‌اش را ارائه می‌دهد.

اما به این نکته نیز توجه کنید که این نرم افزارها، یک جایگزین برای تشخیص دادن سلامتی فرد توسط پزشک نخواهد بود. پس توصیه ما این است که اگر احساس خوبی ندارید، حتما با پزشک متخصص مشورت نمایید.

لیفت بینی با نخ
عمل بینی در عرض 20 دقیقه-کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد-شماره تماس: 09130323292

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

ashkan300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×