» مطالب » تکنولوژی » موبایل » هشدار جدی اپل به افرادی که آیفون خود را هنگام خوابیدن شارژ می‌کنند
اپل
موبایل - تکنولوژی

هشدار جدی اپل به افرادی که آیفون خود را هنگام خوابیدن شارژ می‌کنند

مرداد 29, 1402 7

هشدار جدی اپل به افرادی که آیفون خود را هنگام خوابیدن شارژ می‌کنند

اپل هشدار داد که، شارژ آیفون هنگام خواب ممکن است عواقب جبران‌ناپذیری را به‌دنبال داشته باشد و حتی ممکن است باعث مرگ افراد شود.

 مردم تصور می‌کنند، بهترین زمان برای شارژ آیفون هنگام خواب است، زیرا صبح که بیدار شوند، گوشی آن‌ها نیز شارژ کافی برای گذراندن روز را دارد.

در حالی که اپل هشدار داده که شارژ آیفون هنگام خواب ممکن است عواقب بسیار خطرناک و جبران ناپذیری را داشته باشد. این شرکت بیان کرده است، افرادی که آیفون خود را شب‌ها هنگام خواب به شارژر متصل می‌کنند، درمعرض خطرهایی مثل آتش‌سوزی، برق‌گرفتگی، جراحت یا آسیب به گوشی و سایر وسایل خانه قرار دارند.

همچنین این شرکت اشاره کرده است که، اگر از قاب محافظ روی آیفون استفاده کنید و تهویه‌ی مناسب هنگام شارژ گوشی وجود نداشته باشد، خطرهای آن هنگام شارژ شبانه حتی بیشتر خواهد بود. علاوه‌براین، افرادی که گوشی خود را زیر بالش می‌گذارند، بیشتر درمعرض خطر قرار دارند؛ زیرا این کار باعث داغ‌شدن بیش‌از حد دستگاه و حتی آتش‌سوزی می شود.

اپل
اپل-سایت تازه های دنیای ما

هشدار جدی اپل

زمانی که آیفون به منبع‌ برق متصل است، به هیچ عنوان روی دستگاه یا آداپتور برق یا شارژر بی‌سیم نخوابید یا آن‌ها را زیر پتو و بالش یا بدن خود قرار ندهید. آیفون و آداپتور برق و شارژرهای بی‌سیم هنگام استفاده داغ می‌شوند و باید در مکانی با تهویه‌‌ی هوای مناسب قرار داشته باشند.

توصیه اپل به کاربران

 همه‌ی کاربران فقط شارژرها و کابل‌هایی را بخرند که برچسب MFi (ساخته‌شده برای آیفون) را داشته باشند. اگرچه قیمت شارژر اپل بیشتر از نمونه‌های دیگر است، درعوض خیالتان هنگام استفاده از آن‌ها راحت‌تر خواهد بود و به دستگاه نیز آسیب وارد نخواهند کرد.

به همین ترتیب، از‌آن‌جا‌یی که قیمت آیفون معمولاً گران‌تر از اکثر گوشی‌های موجود در بازار است، توصیه می‌شود که برای شارژ دستگاه نیز هزینه کنید و با خرید شارژرها و کابل‌های ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت، ایمنی دستگاه گران‌قیمت و البته جان شیرین خود را به‌خطر نیندازید و مهم‌تر اینکه هنگام خواب، گوشی خود را به شارژ نزنید.

تزریق چربی به صورت
در عرض بیست دقیقه صورتی پر و جذاب داشته باشید-کلینیک پوست، مو و زیبایی الهیه-شماره تماس:09120043630

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

ashkan300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×