» مطالب » تکنولوژی » دوربین » قیمت دوربین داهوا در شرکت داهوا و هوش مصنوعی داهوا
دوربین داهوا
دوربین

قیمت دوربین داهوا در شرکت داهوا و هوش مصنوعی داهوا

شهریور 12, 1402 9

قیمت دوربین داهوا در شرکت داهوا و هوش مصنوعی داهوا

دوربین های هوشمند داهوا تحولی بزرگ در صنعت دوربین مداربسته ایجاد کرده‌اند، در ادامه این مطلب به معرفی دوربین های هوشمند داهوا می پردازیم.

با ورود دوربین های هوشمند داهوا به بازار، تحولی بزرگ در صنعت دوربین مداربسته ایجاد شده است. از جمله ویژگی های شرکت داهوا به روز بودن تولیدات و فناوری های به کار رفته در محصولاتش است. این را می دانیم که، فناوری هوش مصنوعی در تمام زندگی انسان نقش جذاب و موثری را داشته است.

از ثمره فناوری هوش مصنوعی می توانیم به انجام بسیاری از کارها با دقت بیشتر و در مدت زمان کمتر اشاره کنیم. برای مثال شما به راحتی می توانید ورود و خروج افراد به مکانی را تحت نظارت و مدیریت خود قرار دهید. قطعاً افرادی که مطابق با یک لیست تعریف شده مجاز به ورود نیستند. به عنوان مثال کارکنان یک اداره یا سازمان از قبل در سیستم های نظارتی تعریف شده است.

بنابراین در هنگام ورود افرادی که در لیست نیستند آلارم هشدار فعال می شود. بررسی در کمترین زمان ممکن رخ می دهد. در ادامه این مطلب به دوربین های هوشمند داهوا بیشتر می پردازیم.

شرکت داهوا

سرمایه گذاری شرکت داهوا در واحد تحقیق توسعه باعث شده است که تکنولوژی های جذاب و کاربردی در دوربین های مداربسته خودی نشان دهند. موفقیت این برند چینی در سراسر دنیا موجب بهره مندی از کیفیت و دانش روز می شود. واحد فناوری داهوا مجموعه ای از راه حل ها و محصولات هوش مصنوعی را با بهره مندی از تراشه هوش مصنوعی و الگوریتم یادگیری عمیق راه اندازی کرده اند. این مجموعه کمک می کند تا سوژه ها در تصویر با دقت بالایی تشخیص داده شوند. ضمن اینکه فیلتر کردن سوژه اصلی از اشیاء نامرتبط کمک می کند تا هشدارهای کاذب به صفر برسد.

دوربین تشخیص چهره داهوا

دوربین های تشخیص چهره داهوا به دلیل بهره مندی از الگوریتم های یادگیری ماشین قادرند چهره افراد را حتی با ماسک و عینک تشخیص دهند. این الگوریتم ها ساختار چهره افراد را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. از ویژگی های دوربین تشخیص چهره داهوا می توانیم به تشخیص سریع و دقت بالای آن اشاره کنیم. تمایز در چهره انسان و سایر اشیاء تاثیر چشمگیری در کاهش هشدارهای کاذب داشته است.

همچنین شما می توانید از طریق دوربین های تشخیص چهره داهوا رویدادها را فعال کنید. بر همین اساس ارسال هشدار، فعال کردن ضبط، شروع فرایندهای کنترل دسترسی را مدیریت خواهید کرد.

از کاربردهای دوربین تشخیص چهره استفاده در فروشگاه ها و مجموعه های تجاری برای آنالیز رفتار مشتریان است. الگوهای ترافیک مشتری و جمعیت شناسی برای بهبود طرح فروشگاه و استراتژی های بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت دوربین داهوا در شرکت داهوا و هوش مصنوعی داهوا

دوربین داهوا
دوربین داهوا-سایت تازه های دنیای ما

دوربین تشخیص پلاک داهوا

از محبوب ترین دوربین های مداربسته داهوا، دوربین تشخیص پلاک یا پلاک خوان است که کاربرد آن در طیف وسیع تری در مقایسه با دوربین های تشخیص چهره است. شما می توانید از این نوع دوربین ها در پارکینگ های عمومی، پارکینگ های شرکت و یا پارکینگ های خصوصی استفاده کنید. همچنین از این دوربین ها در بزرگراه ها و جاده نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

پردازش پلاک خودرو به صورتی است که علاوه بر تصویر پلاک شما می توانید اعداد پلاک را نیز در آرشیو دوربین جستجو کنید. به عنوان مثال با وارد کردن اعداد پلاک تصاویر مربوط به آن خودرو را نشان دهد. این خیلی هیجان انگیز است که اعداد برای دوربین قابل درک باشد.

دوربین هیت مپ

نوع دیگری از دوربین های هوشمند داهوا دوربین های Heat map است. این دوربین ها با ارائه گزارشی از ترافیک و تردد مشتریان می تواند به بهبود فروش و بالا بردن نرخ بهره وری در محیط های تجاری کمک کند.

این دوربین نقشه حرارتی ارائه می کند که نشان می دهد طی مدت زمان مشخص شده چه تراکمی در چه مناطقی از فروشگاه وجود داشته است. به همین ترتیب چیدمان فروشگاه، محل تبلیغ و قرار دادن اجناس را به سادگی از این طریق می توانند مدیریت کنند.

از طریق آمارهای دوربین با قابلیت نقشه حرارتی حتی می توان به یکسری داده از رفتارهای مشتریان طی یک هفته یا ماه بدست آورد. به عنوان مثال مشتریان در ابتدای هفته به دنبال چه نوع کالاهایی هستند و یا تعداد خریداران در طی هفته و یا ماه چه تغییراتی دارد. کدام بخش از فروشگاه برای مشتریان جذاب تر بوده است و… این اطلاعات برای مطالعه رفتاری مشتریان و مدیریت فروش بسیار کاربردی و مفید هستند.

قیمت دوربین مداربسته داهوا

علاوه بر قابلیت ها و امکاناتی که دوربین های مداربسته داهوا به کاربر ارائه می کند به طور کلی داهوا یک برند محبوب است. قیمت دوربین داهوا را باید در مقابل آنچه که دریافت می کنید در نظر بگیرید. کیفیت در محصولات این برند حرف اول را می زند. زمانی که شما می توانید کیفیت و فناوری را با قیمت مناسب خریداری کنید این خرید مقرون به صرفه است. مرغوبیت کالا در این نوع محصولات که جنبه امنیتی نیز دارند از اهمیت بالایی برخوردار است.

نمایندگی داهوا در ایران

برندهای معتبر و برتر در جهان زمانی برای مشتریان ارزشمند است که قابل دسترس باشند. وجود نمایندگی دوربین داهوا در ایران موجب شده است که مشتریان دیگر دغدغه خرید و خدمات پس از فروش را نداشته باشند. با مراجعه به سایت داهوا می توانید آدرس نمایندگی داهوا در تهران را بیابید و سپس از مشاوره های تخصصی و رایگان نمایندگی بهره مند شوید. همچنین شرکت دوربین داهوا در فصول مختلف جشنواره های تخفیفی جذابی برگزار می کند. با تماس با نمایندگی می توانید از تخفیفات جشنواره و مدت زمان آن مطلع شوید.

هایفوتراپی
صورتی خوش فرم و جذاب داشته باشید-کلینیک پوست، مو و زیبایی الهیه-شماره تماس:09120043630

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

ashkan300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×