» مطالب » تکنولوژی » شیائومی قفل درِ مجهزبه هوش مصنوعی رونمایی کرد!
شیائومی قفل درِ مجهزبه هوش مصنوعی رونمایی کرد!
تکنولوژی

شیائومی قفل درِ مجهزبه هوش مصنوعی رونمایی کرد!

آبان 18, 1402 15

شیائومی قفل درِ مجهزبه هوش مصنوعی رونمایی کرد!

نسل دوم قفل در هوشمند شیائومی که دارای قابلیت های کاهش صدای باز و بسته شدن در و حسگر اثرانگشت می باشد، رونمایی شد.

شیائومی از قفل در هوشمند Smart Door Lock 2 رونمایی کرد. این محصول دارای قابلیت حذف صدای باز و بسته شدن می باشد، این قابلیت به‌صورت اختصاصی توسط شیائومی توسعه داده شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده در و‌ب‌سایت فروشگاه XiaomiYoupin، قفل در هوشمند Smart Door Lock 2 صدای در را موقع بستن تا ۱۲ دسی‌بل و هنگام باز کردن تا ۱۳ دسی‌بل کاهش می‌دهد.

همچنین قفل در هوشمند شیائومی از قابلیت «مزاحم نشوید» بهره می‌برد که با فعال کردن آن، صدای قفل و زنگ هشدار کم می‌شود. قابل ذکر است، حسگرهایی که در این قفل در هوشمند استفاده شده است، اطلاع از وضعیت قفل را برای کاربر امکان پذیر می‌کند.

کاربران از طریق حسگر اثرانگشت، رمز عبور یک‌بار‌مصرف، بلوتوث تلفن همراه، ساعت هوشمند شیائومی، کارت NFC و کلید،می توانند قفل در هوشمند Smart Door Lock 2 را باز کنند. حسگر اثرانگشت این قفل هوشمند از هوش مصنوعی بهره می‌برد و به گفته ی شیائومی هرقدر از آن استفاده کنید، عملکردش بهتر می‌شود.

حسگر اثر انگشت قفل در هوشمند شیائومی Smart Door Lock 2 در کمتر از ۰٫۵ ثانیه عمل می‌کند و درصد خطای آن آن ۰٫۰۰۱ درصد است. کاربران می‌توانند قابلیت فشار دادن اثرانگشت را در این قفل هوشمند تنظیم کنند و هنگامی که در خطر باشند، آن را فشار دهند تا با شماره تلفن از پیش تعیین شده تماس بگیرد.

با وجود پردازنده امنیتیه MIJIA در قفل هوشمند شیائومی، وظیفه‌ی ذخیره‌ی اطلاعات بیومتریک کاربران به‌صورت رمزنگاری شده در فضای محلی را بر عهده دارد. کاربران می‌توانند بااستفاده از Wi-Fi و از راه دور، اعلان‌های این قفل هوشمند را در گوشی خود دریافت کنند.

۸ باتری خشک می توانند، انرژی نسل دوم قفل در هوشمند شیائومی را تأمین کنند و همچنین می‌توانند تا یک سال هم دوام داشته باشند. در مواقع ضروری، با استفاده از پاوربانک و درگاه Type-C می‌توان به‌صورت موقت از قفل هوشمند شیائومی Smart Door Lock 2 استفاده کرد.

قفل هوشمند جدید شیائومی با قیمت ۱۷۸ دلاری از ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) روانه‌ی بازار می‌شود؛ قیمت آن مانند قیمت گوشی شیائومی بسیار اقتصادی است.

شیائومی قفل درِ مجهزبه هوش مصنوعی رونمایی کرد!

تزریق چربی به اندام تناسلی-کلینیک پوست، مو و زیبایی الهیه-شماره تماس:09120043630
قدرت جنسی و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید-کلینیک پوست، مو و زیبایی الهیه-شماره تماس:09120043630

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

ashkan300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×