» مطالب » تکنولوژی » دوئولینگو ازاین‌پس نواختن موسیقی را هم آموزش می‌دهد
دوئولینگو ازاین‌پس نواختن موسیقی را هم آموزش می‌دهد
تکنولوژی

دوئولینگو ازاین‌پس نواختن موسیقی را هم آموزش می‌دهد

مهر 20, 1402 8

دوئولینگو ازاین‌پس نواختن موسیقی را هم آموزش می‌دهد

Duolingo موفق به معرفی پلتفرم موسیقی جدیدش، همراه با آموزش‌های پایه برای نواختن آهنگ به نوازندگان تازه‌کار شد.

اولین‌ شایعات در مورد راه اندازی پلتفرم موسیقی Duolingo، هفت ماه قبل منتشر شد و در حال حاضر این شرکت برنامه‌هایی برای دوره‌های آموزش موسیقی خود ارائه داده است.

Duolingo Music اصول اولیه‌ی نواختن موسیقی را ازطریق صفحه‌کلید دیجیتال آیفون به شما آموزش می‌دهد و به همین ترتیب نیازی به خرید ساز ندارید. دروس این پلتفرم، نام هر نُت و محل قرارگیری آن‌ها را روی پیانو آموزش می‌دهد.

همچنین پلتفرم موسیقی Duolingo به شما آموزش می‌دهد که نُت‌های موسیقی را چگونه بخوانید تا بتوانید با شنیدن موزیک‌های مختلف آن‌ها را به آهنگ ترجمه کنید. درنهایت همه‌چیز در یادگیری نحوه‌ی اجرای آهنگ کامل، با یکدیگر ترکیب می‌شود. دوره‌های آموزشی پلتفرم ذکر شده به تقویت حس شنیداری شما کمک می‌کنند تا موفق به شنیدن هر آهنگ، نت‌های بالا و پایین آن شوید.

دوره‌های آموزشی Duolingo Music بسیار درگیرکننده طراحی شده‌اند و هدف اصلی این پلتفرم، تبدیل دانش‌آموزان به نوازندگان باتجربه است.

کارشناس آموزش و برنامه‌های درسی در Duolingo Music بیان کرد، شرکت مورد نظرش قصد دارد بر ایجاد سواد موسیقی به‌شیوه‌ای سرگرم‌کننده و جذاب تمرکز کند. این کارشناس اشاره می‌کند که روش‌های دیگری هم برای آموزش موسیقی وجود دارد ولی اکثراً خسته‌کننده و خشک هستند و به همین خاطر Duolingo Music هدفی متقاوت را برای ارائه‌ی آموزش‌های خود درپیش گرفته است.

Duolingo ابتدا اصول اساسی کلاس‌های خود را از بدیهیاتی مثل نواختن ساز شروع می‌کند و آن‌ها را تا آموزش گوش دادن ادامه می‌دهد.

Duolingo مدعی است درس‌هایش را در جلسات کوتاه و به‌همراه تمرین‌های تعاملی زیادی ارائه داده که هدفشان آموزش قدم به قدم موسیقی است و به همین ترتیب انبوهی از اطلاعات مختلف را به‌طور یکجا وارد ذهن دانش‌آموزان نمی‌کند. برخی تمرینات این پلتفرم شامل تکمیل موسیقی و جفت‌کردن نت‌ها می‌شود. این پلتفرم برای آموزش بهتر موسیقی بر روش تعاملی تمرکز زیادی دارد تا افراد را در مسیر یادگیری، با خود همراه نگه دارد.

در اواخر پاییز سال جاری، Duolingo Music به‌طور انحصاری برای دستگاه‌های مجهز به iOS و فقط به زبان انگلیسی و اسپانیایی دردسترس قرار خواهد گرفت. کاربران با دریافت اعلان درون‌برنامه‌ای، از انتشار به‌روزرسانی برنامه مطلع خواهند شد. این شرکت البته قصد دارد پلتفرم مذکور را برای کاربران اندروید و به سایر زبان‌های جهان نیز ارائه دهد اما هنوز تاریخی برای انتشار این نسخه‌‌ها وجود ندارد.

دوئولینگو ازاین‌پس نواختن موسیقی را هم آموزش می‌دهد

زاویه سازی صورت
صورتی خوش فرم و جذاب داشته باشید-کلینیک پوست، مو و زیبایی الهیه-شماره تماس:09120043630

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

ashkan300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×