» مطالب » خودرو » خودرو جدید لوسید با ۱۲ دقیقه شارژ
خودرو جدید لوسید با ۱۲ دقیقه شارژ
خودرو

خودرو جدید لوسید با ۱۲ دقیقه شارژ

مهر 17, 1402 7

خودرو جدید لوسید با ۱۲ دقیقه شارژ، فاصله تهران تا سمنان را طی می‌کند

لوسید خودروی هیجان‌انگیز دیفرانسیل‌عقب جدیدی رونمایی کرده است که دامنه‌ی حرکتی زیادی دارد و از رینگ ۱۹ اینچ استفاده می‌کند.

لوسید موتورز، برند شناخته‌شده‌ی صنعت خودروهای برقی، مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل از محصولات خانواده‌ی Lucid Air را در بیانیه‌ای مطبوعاتی رونمایی کرد.

در حال حاضر مدل دیفرانسیل‌عقب (RWD) خودروی Lucid Air Pure برای مشتریان در دسترس قرار دارد. قیمت خودرو موردبحث از ۷۷٬۴۰۰ دلار شروع می‌شود. لوسید می‌گوید این مدل که ۵٬۰۰۰ دلار ارزان‌تر از مدل دو موتوره‌ی تمام‌چرخ‌متحرک (AWD) است، خانواده‌ی Air را کامل می‌کند.

لوسید با وجود رقیب قدرتمندش به نام تسلا، تنوع قابل‌توجهی از خودروهای برقی را روانه‌ی بازار می‌کند. خودروی جدید این شرکت دارای رینگ ۱۹ اینچ است و با یک بار شارژ کامل تا ۴۱۰ مایل (۶۶۰ کیلومتر) مسافت طی می‌کند. در برخی از سناریوها، مسافت طی‌شده به ۴۱۹ مایل (۶۷۵ کیلومتر) هم می‌رسد.

لوسید بیان کرد، Air Pure RWD دارای بیشترین دامنه‌ی حرکتی در بین خودروهای برقی می باشد (البته با صرف‌نظر از سایر خودروهای این برند). بهترین مدل از محصولات خانواده‌ی Air، مدل Lucid Air Grand Touring محسوب می‌شود که ۵۱۶ مایل (۸۳۰ کیلومتر) مسافت طی می‌کند.

برای شارژکردن باتری خودروی جدید لوسید، نیازی نیست زمان زیادی را صرف کنید. لوسید اظهار دارد که با کمتر از ۱۲ دقیقه شارژ سریع، می‌توان مسافت ۱۵۰ مایلی (۲۴۱ کیلومتری) با خودروی Air Pure RWD طی کرد (فاصله‌ی تهران تا سمنان ۲۲۶ کیلومتر است).

Air Pure RWD از کوچک ترین باتری های تاریخ خودروهای لوسید استفاده می‌کند. استفاده از این باتری باعث شده مسافران صندلی عقب، فضای بیشتری در اختیار داشته باشند. لوسید می‌گوید Air Pure RWD آیرودینامیک‌ترین خودرویی است که در دنیا تولید می‌شود.

خودروی برقی Air Pure RWD دارای نمایشگر ۳۴ اینچ خمیده با پشتیبانی از پلتفرم Apple CarPlay دارد، از سیستم کمک‌راننده‌ی DreamDrive استفاده می‌کند و مجهز به سیستم گرم‌کن صندلی و فرمان است.

خودرو جدید لوسید با ۱۲ دقیقه شارژ، فاصله تهران تا سمنان را طی می‌کند

بلفاروپلاستی-کلینیک بین المللی الهیه
در عرض 20 دقیقه زیبایی چشمان خود را دوچندان کنید-کلینیک پوست، مو و زیبایی الهیه-شماره تماس:09120043630

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

ashkan300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×