» هدفون » این‌زون بادز رونمایی شد
این‌زون بادز رونمایی شد
هدفون

این‌زون بادز رونمایی شد

مهر 20, 1402 9

این‌زون بادز رونمایی شد؛ ایرباد گیمینگ سونی با شارژدهی ۱۲ ساعته

سونی ایرباد گیمینگ جدیدی رونمایی کرده است که ۱۲ ساعت شارژدهی می‌کند و با چهار سَری سیلیکونی دردسترس قرار می‌گیرد.

سونی از رونمایی، اولین ایرباد بی‌سیم گیمینگش را با نام InZone Buds خبر داد. قیمت هدفون سونی این‌زون بادز ۱۹۹٫۹۹ دلار است و این محصول به‌صورتی طراحی شده که شارژدهی بهینه داشته باشد. سونی اظهار کرد این‌زون بادز با هربار شارژ تا ۱۲ ساعت دوام می‌آورد و همچنین صداها را با کمترین تأخیر ممکن پخش می‌کند. عرضه‌ی هدفون جدید سونی از ماه آینده‌ی میلادی آغاز خواهد شد.

طبق بیانیه‌ی مطبوعاتی سونی، هدفون تمام‌بی‌سیم InZone Buds از پلی استیشن ۵ و لپ تاپ و گوشی پشتیبانی می‌کند. در بیشتر مواقع، باید هدفون را به واسطه دانگل USB-C به دستگاه مقصد متصل کنید. استفاده از این دانگل باعث می‌شود تأخیر به کمتر از ۳۰ میلی‌ثانیه برسد. این‌زون بادز سونی از استاندارد Bluetooth LE Audio نیز پشتیبانی می‌کند.

هدفون جدید سونی از صدای فراگیر ۳۶۰ درجه پشتیبانی می‌کند و همچنین با قابلیت‌های نرم‌افزاری مختلف دردسترس قرار می‌گیرد. به‌گفته‌ی سونی، Sound Field Optimization با عکس‌برداری از گوش کاربر ازطریق اپلیکیشن 360Spatial Sound Personalizer، پروفایل شنیداری شخصی برایش ایجاد می‌کند.

سونی این‌زون بادز را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که کاربر هنگام استفاده‌ی طولانی‌مدت به هیچ عنوان اذیت نشود.سونی می گوید، هدفون جدید این شرکت فشار بسیار کمی به گوش کاربر وارد می‌کند و به‌همراه چهار سَری سیلیکونی در‌دسترس قرار می‌گیرد. سونی می‌گوید این‌زون بادز به معماری صوتی Dynamic Driver X مجهز است که قبلاً در ایرباد WF-1000X از آن استفاده شده بود.

این‌زون بادز به‌طور ویژه مناسب گیمرها ساخته شده است و گاهی‌ مواقع تجربه‌ی بهینه‌ای برای گوش‌دادن به موسیقی و مصارف غیرگیمینگ ارائه نمی‌دهد. این هدفون به حذف نویز فعال و قابلیت صدای محیطی نیز مجهز است.

این‌زون بادز رونمایی شد؛ ایرباد گیمینگ سونی با شارژدهی ۱۲ ساعته

لیفت صورت با نخ
در عرض بیست دقیقه صورتی خوش فرم داشته باشید-کلینیک پوست، مو و زیبایی آراد-شماره تماس:09130323292

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

ashkan300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×