» مانیتور »  اولین مانیتور ۳۲ اینچ 4K OLED دنیا است
دنیا
مانیتور

 اولین مانیتور ۳۲ اینچ 4K OLED دنیا است

شهریور 1, 1402 7

 اولین مانیتور ۳۲ اینچ 4K OLED دنیا است

رؤیای گیمرها؛ این اولین مانیتور ۳۲ اینچ 4K OLED دنیا است

ایسوس اولین مانیتور ۳۲ اینچ 4K OLED دنیا را با مشخصات فوق العاده ای نظیر، زمان پاسخ‌دهی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز رونمایی کرد.

مانیتور جدیدی که ایسوس رونمایی کرده، ROG Swift OLED PG32UCDM نام دارد. این مانیتور دارای پنل ۳۲ اینچ می باشد. ایسوس مدعی است که، PG32UCDM اولین مانیتور ۳۲ اینچ OLED گیمینگ با وضوح 4K در دنیا است. همچنین این مانیتور از پنل هرتز 4K QD-OLED استفاده می‌کند و سیستم خنک‌کننده‌ی اختصاصی دارد.

قبلاً مانیتورهای 4K OLED را در بازار دیده‌ایم. محصول جدیدی که این روزها ایسوس رونمایی کرده است از پنل QD-OLED استفاده می‌کند. بازم به ذکر است که، این فناوری نسخه‌ی پیشرفته‌تر OLED است تا رنگ‌ها سرزنده‌تر نمایش داده شوند و ناحیه‌های تاریک، عمیق‌تر به‌نظر برسند. همچنین پنل‌های QD-OLED به روشنایی بیشتری نسبت‌به OLED دست پیدا می‌کنند.

 اولین مانیتور ۳۲ اینچ 4K OLED دنیا است

مانیتور ۳۲ اینچ
مانیتور ۳۲ اینچ-سایت تازه های دنیای ما

مطابق با بیانیه‌ی مطبوعاتی ایسوس، هیت‌سینک سفارشی PG32UCDM مادربرد این مانیتور را خنک نگه می‌دارد تا همیشه بهترین عملکرد ارائه شود. در داخل این مانیتور از یک لایه‌ی گرافن استفاده شده است تا گرما بهتر پخش شود.

ایسوس بیان کرد، این مانیتور جدید نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه دارد و همچنین از فناوری Nvidia G-Sync پشتیبانی می‌کند. مانیتور PG32UCDM به Smart KVM و درگاه USB-C مجهز است و از حالت تصویردرتصویر پشتیبانی می‌کند.

ایسوس افزون‌بر مانیتور ۳۲ اینچ، یک مانیتور دیگر به نام PG34WCDM رونمایی کرده است که پنل خمیده‌ی ۳۴ اینچ OLED با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و وضوح 1440p دارد. این مانیتور نیز به Smart KVM و درگاه USB-C مجهز است.

قیمت مانیتور ایسوس PG32UCDM و PG34WCDM هنوز اعلام نشده است.

در سال ۲۰۲۴ این مانیتورها روانه‌ی بازار می‌شوند. باید این را در نظر بگیریم که با توجه به مشخصات فنیه این مانیتور ها، قطعاً قیمت مانیتورهای جدید ایسوس زیاد خواهد بود.

هایفوتراپی
صورتی خوش فرم و جذاب داشته باشید-کلینیک پوست، مو و زیبایی الهیه-شماره تماس:09120043630

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

ashkan300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×