» مطالب » تکنولوژی » ابرخودرو موستانگ GTD رونمایی شد
ابرخودرو
تکنولوژی - اخبار خودرو - بررسی خودرو

ابرخودرو موستانگ GTD رونمایی شد

مرداد 29, 1402 8

ابرخودرو موستانگ GTD رونمایی شد

 ابرخودرو هیجان‌انگیزی که موستانگ GTD نام دارد و با توان ۸۰۰ اسب‌بخار است، به‌ این‌ زودی‌ها روانه‌ی بازار نمی‌شود.

فورد خودرو سفارشی هیجان‌انگیزی با نام Ford Mustang GTD را رونمایی کرده که با تعداد کمی روانه‌ی بازار می‌شود.این خوردو در وهله‌ی اول روی سرعت متمرکز است. بر همین اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی فورد، سریع‌ترین موستانگ ساخت این شرکت، موستانگ GTD محسوب می‌شود.

فورد از خودروِ مسابقه‌ای موستانگ GT3، در تولید GTD  الهام گرفته که قرار است در سال ۲۰۲۴ وارد مسابقات ۲۴ ساعته‌ی لمانز شود. موستانگ GTD طراحی بسیار برجسته‌ و قابل توجهی دارد و دارای  جلوپنجره‌ و اگزوزهای بزرگ و سپر پویا و باله‌ی جلویی هیدرولیکی . اسپویلر عقب با سیستم DRS می باشد.

همچنین فورد برای کم کردن وزن بدنه‌ی موستانگ GTD، تاحدممکن از فیبر کربن استفاده کرده است. مهندسان فورد از سیستم ترمز کربن‌سرامیک و چرخ‌های ۲۰ اینچی ساخته‌شده از آلومینیوم فورج‌شده استفاده کرده اند. پهنای آج لاستیک‌ها در جلو به ۳۲۵ میلی‌متر و در عقب به ۳۴۵ میلی‌متر می‌رسد.

ابرخودرو موستانگ GTD
ابرخودرو موستانگ GTD-سایت تازه های دنیای ما

ابرخودرو موستانگ GTD رونمایی شد

موستانگ GTD مجهز به موتور ۵٫۲ لیتری V8 با توان ۸۰۰ اسب‌بخار است و همینطور دارای جعبه‌دنده‌ی هشت‌سرعته‌ی دوکلاچه می باشد.

 از نمای داخل نیز خودرویی هیجان‌انگیز و زیبا است. این خودرو دارای صندلی‌هایی ویژه است و پدال‌های تیتانیومی ساخته‌شده با چاپ سه‌بعدی که روی فرمان قرار گرفته‌اند، تعویض دنده را ساده‌تر کرده است.

دکمه‌ی چرخان تنظیم حالت رانندگی نیز تیتانیومی و برای ساخت آن از قطعات تیتانیومی جنگنده‌ی لاکهید مارتین F-22 استفاده شده است. در بخش پشتی خودرو صندلی ندارد، اما می‌توان در آن‌جا چمدان و سایر وسایل را قرار داد.

خودروِ موستانگ GTD احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ روانه‌ی بازار آمریکا می‌شود.

 

لیفت صورت با نخ
در عرض بیست دقیقه صورتی خوش فرم داشته باشید-کلینیک پوست، مو و زیبایی آراد-شماره تماس:09130323292

به این نوشته امتیاز بدهید!

Avatar

ashkan300

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×